حماقت تمام


eshgh

♔ماندن به پای تو فایده نداشت...

    ✋ رفتم...✋

♔دیدی چه خوب ترک کردنت را بلدم...‍؟؟؟ 

♔خواستم دوستت داشته باشم اما نفهمیدی...

      ??تماشا می کنم...

♔میخواهم ببینم انهایی که دورت را شلوغ کردند مثل من پشتت هستن؟؟

♔تو را انقدر که من می خواستم می خواهند؟؟؟

♔ولی به همان شلوغی دورت قسم... 

          ??پشتت خالیست...??

             ☜به حرفایم خواهی رسید...☞

♔اما دیگر قصه من و تو تمام شد... 

??حال یک زندگی جدید ساخته ام... ??

??یک زندگی بدون تو....??

            ⛔حماقت تمام...!!!!!!!!!⛔

                من رفتم ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:,ساعت9:49توسط rahi | |